.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصيه عضو شورا به شهردار جديد ؛
عبوری از ارزش ها عبور نکند
از نابسامانی های شهر با حل مشکلات عبور کنید اما از تجارب فرهیختگان و بزرگان شهر عبور نکند از خودش عبورکند ولی از حقوق مردم ساری و از ارزش ها عبور نکند .

شمال نیوز-سید محمد آقامیری عضو شورای شهر ساری در جلسه علنی شوراء خواستار برگزاری جلسه مشترک بانمایندگان و فرماندار شهرستان ساری درخصوص پیگیری اعتبارات ونحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی شد .
وی که در جلسه علنی و در جمع اعضای شورای شهر و خبرنگاران رسانه های گروهی سخن می گفت بر لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در سواحل دریا تاکید کرد و افزود : متاسفانه اغلب در رسانه ها پیرامون حجاب طوری صحبت می شود که گویی عفاف و حجاب منحصر به زنان است در صورتی که حجاب را خداوند هم برای زنان و هم برای مردان مقرر کرده و عفاف گوهری است که همگان باید وجود خویش را بدان آراسته سازند .

آقامیری سپس درخصوص انتخاب شهردار جدید ساری اظهار داشت : ضمن احترام به توانمندیهای همه داوطلبان خدمت در شهرداری ساری ، آقای مهدی عبوری پس از رایزنی های بسیار و از میان گزینه ها متعدد به عنوا شهردار انتخاب شد .

وی ادامه داد : درواقع شمیم عشق شهیدان ما را بر آن داشت تا پرچم عاشورایی آن عزیزان را در قله بلند شرف و جوانمردی را در لباس خدمتگزاری به مردم شریف ساری در سنگر شهرداری به اهتزاز درآورده و با انتخاب عبوری به همه شهدا اعلام کنیم که در پیرامون راهشان جاویدان خواهیم بود .

عضو شورای شهر ساری اضافه کرد : شورا با انتخاب خود از بین نیروهای متعدد  و ولایی و خدمتگزار ، عطر عطوفت و بصیرت را در دلها افشاند و مشعل هدایت و آزادگی را برای آیندگان فروزان نگه داشت .

وی ابراز امیدواری کرد : عبوری با حل مشکلات از نابسامانی های شهر عبور کند تا به معنای واقعی عبوری باشد اما به عنوان یک نیروی جوان از تجارب فرهیختگان ، بزرگان و علمای شهر عبور نکند

آقامیری تاکید کرد : عبوری باید از خود عبور کند ولی در مدت مسئولیت خود نباید از حقوق مردم ساری و از ارزشهای شهدا وآرمانهای انقلاب عبور کند بلکه باید در مقابل دولتمردان از حق مردم این شهر دفاع نماید .

وی افزود : شهردار جدید باید از جناح بازی و باندبازی و فرقه گرایی در شهرداری عبور کند والا مردم و نمایندگان آنها در شورای شهر و حداقل اینجانب از ایشان عبور خواهم کرد .

عضو شورای شهر ساری خطاب به شهردار منتخب تصریح کرد : خوش بحال شما که مورد لطف شهدا قرار گرفته و از طرف نمایندگان ی مردم در پارلمان شهر افتخار پوشیدن لباس خدمتگزاری به مردم فهیم ساری را کسب کرده اند که در طول سی و اندی سال گذشته از اکرام به خانواده بزرگ شما کوتاهی نکردند لذا بدیهی است مسئولیت شما صد چندان است

وی گفت : با توجه به لطف شهدا بر حسب ظاهر دنیایی بالانشستی اما اگر خوب عمل نکنی بدان هر که بالاتر نشست بدتر شکست.

آقامیری به عبوری تاکید کرد : در یک کلام عکس شهدا را دیدی و می بینی اما عکس شهدا عمل نکن.

وی خاطرنشان کرد :در این لحظه نمی خواهم بیشتر ازعبوری خودم را مسئول بدانم چون  هرکه بیشتر از صاحب  عزا بگرید احمق است .اما چنانچه شهردار جدید رعایت نکند  به همان  سوگندی  که یاد کردم پایبندم و همان  تذکر  است و همان سوال  و همان استیضاح.

آقامیری یاد آور شد :پس از اینکه اعضای شورای شهر آقای عبوری  رای دادند  دو رکعت نماز خواندم  که ایشان مورد وفاق کلیه اعضای  محترم شورا قرار گرفتند و در پیشگاه امام (ره)و رهبری و شهدا  و جانبازان  شرمنده  نشدیم.

وی به اطلاع اعضای شورا  و اصحاب رسانه رساند:بعد  از جلسه انتخاب  شهردار ،عبوری را خواستم و با هم  به مزار شهدای ساری رفتیم ،در قطعه  شهدا و در محضر زیارتگاه  شهیدان  عبوری  با ذکر فاتحه به ایشان  گفتم  که شما را شهدا  شهردار کردند  زیرا شهدا مهر تو را در دل اعضای شورا قرار دادند بنابراین آقای عبوری! نه وزیر کشور ،نه استاندار ،نه نمایندگان ،نه فرماندار ،نه گرو ههای سیاسی ،هیچکس  تو را شهردار نکردند بلکه توبه لطف شهدا  که به تعبیر قرآن  زنده  و جاویدند ،شهردار شدی و ان شاءالله در شهرداری با مرام شهدا و در راه شهدا که  همگی در راه عزت و سربلند ی  مردم  قدم برداشتند،خدمت رسانی کنی چون بخاطر عزت و سربلندی  که شهدا به تو دادند اگر  در ایجاد  عزت و سربلندی مردم ساری شبانه روز کار کنی باز هم کم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 تير 1391
آقامیری از شهدا و خونشان خجالت بکش که به خاطر منافع شخصیت چه کارها که نمیکنی...اگه ایندفعه کاندیدا بشی خیلی چیزها با سند ومدرک رو میشه دوست عزیز خودت که میدونی
ناشناس 26 تير 1391
اقای اقا میری
توکه نوچه دکتر عزل و نصب هستی!!!!!!
صندوق سیار شما که از بالا دزا دوره قبل بر هیچ کس پوشیده نیست
اینقدر جانماز اب نکش
خدایا تو که میدونی
از خدا نباید عبور کرد......
بس است بس است عوام فریبی
لباس رفته گری می پوشی و......
اقای مذهبی
اقای قاری قران.....
حرمت حداقل اسلام و دین اسلام رو داشته باش.....
تو رو همه می شناسند......!!!!!!!!!!
خدا هست
حالا خون شهدا رو تو کاسه می ریزی و با نون تیلیت می کنی و می خوری؟؟؟؟
اونا مقدسند
و شخصیت و وجهه شما رو مردم قضاوت می کنند
چون مردمان ما بهترین قاضی هستند.......!!!
سر دبیر تاییدش کن مرد باش!
نا شناس 26 تير 1391
در ارادت به عبوري ما را رقيب خود بدانيد
لبیک 26 تير 1391
برادر عبوری صدا و سیما منزلی خانوادگی بود برای شما که نقاط قوت و ضعف شما در این خانواده رسانه هضم می شد . و فراموش. اما در صندلی خدمتگزاری جدید باید مواظب باشید که همان طور عکس سه برادر شما که روبروی عمارت پیش روی شماست الگو پذیری کنید و واقعا محافظ امنیت شهری و رفاه حال مردم باشید همان هدف شهدا که وطن و ناموس بوده. در غیر این صورت نقاط ضعف شما دیگر فراموش نمی شود بلکه حتی شهدای بزرگوار هم در نظر بی خردان زیر سوال می روند. ومن الله توفیق. خواهری از صدا و سیما
نا شناس 26 تير 1391
جناب آقامیری شما صرفا به خاطر خون شهیدان آقای عبوری را به عنوان شهردار برگزیدید یعنی این شخص از هیچگونه ویژگی فردی و قابلبت و توانمندی برخوردار نبوده است این سخن شما دو ابهام در ذهن ایجاد میکند همانطور که در بالا ذکر شد اول اینکه ایشان فاقد ویژگی و توانمندی مد نظر اعضای شوراست و دوم این شخص به واسطه انتساب به خانواده مقدس شهدا انتخاب شده است شما حداقل باخود رو راست باشید از خون مقدس شهدا به نفع منافع شخصی خود استفاده نکنید آقای عبوری به شخصه مدیری ارزشی و توانمندی است که دارای پتانسیل و انرزی مثال زدنی و فوقالعاده در کار اجرایی است که از امتیاز خانواده معزز شهدا برخوردار است شایسته بود اعضای شورا به بالاخص جناب اقامیری از انتخاب نامبرده به واسطه توانمندی وی اشاره میکرد. با رفتن ایشان از صدا و سیما یک فرصت خوب را از دست رفت و شهرداری یک فرصت ایده آل را به دست آورد انشاالله در شهرداری موفق باشد.(رضا- ب)
شهاب 26 تير 1391
آقاميري عزيزوشوراي شهرمحترم،خواهشمنديم شهرساري رافداي باندبازي نكنيدكه همين شهدا در روز قيامت گريبان شما را خواهند گرفت،ازآن روز بترسيد؟؟؟
ميثاق 26 تير 1391
آقاي آقا ميري اگر حالا تونستي از آقاي عبوري انتقاد كني شبها راحت بخواب

قدرت را به كسي سپردين كه بايد در مقابل همه ناكارامديها از ترس حاميانش

سكوت ويا اعمال خود را توجيه كنيد ( قيامت به اندازه ذره خردل بايد حساب پس دهيد )
تقوی 26 تير 1391
شورا به تکلیف خود خوب عمل نکرد آنان باید در آینده هم دراین دنیا وهم در آن دنیا به انتخابی که کردند پاسخ دهند.آنان فقط به قدرت و ثروت رای دادند.
نا شناس 26 تير 1391
"عبوری از ارزش ها عبور نکند" ارزش چيست ؟ حتما ارزش حرف هاي شماست كه اگر راي مردم شريف ساري پشتش نبود هيچ و پوچ بود .
اين حرف ها به شما نمي آيد
نا شناس 26 تير 1391
آقا ميري دوست داريم
ناشناس 26 تير 1391
در ارج نهادن به مقام والاي شهدا هيچ جاي ترديدي نيست اما آقاي آقامیری شخصيت ها با هم فرق مي كند و فقط برادر شهيد بودن براي انتخاب يك مسئول در جايگاه مديريت شهري نيست آقاي آقاميري خودت هم مي داني براي چه چنين انتخابي كردي...........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
رضائیان 26 تير 1391
قداست شهدا را وارد بازیهای سیاسیتون نکنید آقای آقامیری مردم کاملا شماودوستانتون راشناختند دوره بعد مشخص خواهد شد حالا تامیتونی شعاربده
نا شناس 26 تير 1391
آقای آقامیری بالا بری پایین بیایی مردم ساری بهت رای نمی دن بی خود بابازی باکلمات ومایه گذاشتن از خون شهدا خدتو بین مردم عزیز نکن
نا شناس 26 تير 1391
آقا میری لطفا شما از ارزش صحبت نکنید...که مجبور به واکنش میشیم و برات بد میشه...(جمعی از خبر نگاران ساروی)
علوی 26 تير 1391
جنگ کلان شهرها بازی جدید مسئولان استان؟!
بی شک باید منتظر از بین رفتن هویت "مازندران" و همچنین قربانی شدن جاذبه های دیگر شهر ها و نقطه گرایی باشیم .
blogh.ir
علی 26 تير 1391
جناب آقامیری با تمام شجاعتی که از شما سراغ داریم و تحولاتی تقریبا مثبت که بعد از شما در شهرداری و شورای شهر به وجود آمد اما مایه گذاشتن بیش از حد شما از شهدا ظاهر نشان می دهد که جناب عبوری در امور شهری و تخصصی چندان مایه ای نداشته باشد . تکریم شهدا به جای خود تجربه و سابقه ی این عالیجناب را اندکی برای مردم تشریح می فرمودید.
نا شناس 26 تير 1391
رضویان حیف شد
رمدانی تبریک می گم به خواسته هات رسیدی
حسین 27 تير 1391
آقای آقامیری و جناب آقای عبوری خواهشن به وظیفه خود عمل کنید با پای پیاده از


خیابان شهر ساری مشکل مردم را حل کنید نکنه از شهردارن قبلی کمتر کار کنید

تقصیر را به گردن دیگران بیندازید /

شهروند
شیدا 27 تير 1391
اولا به اقا میر تبریک میگم بابت انتخاب اخوی معلوم الحالش به مدیر عاملی سازمان عمران....دوما تبریک که بلاخره نامه بچه هاش برای ورود به شهرداری امضا شد....سوما اقا میری روزهای اخر خوش بگذره که اگه دیگه پشت گوشتو دیدی شورا رو دیدی
بنده خدا 28 تير 1391
آقای عبوری ،فقط از این میری عبور کن لهش کن
اصغری 28 تير 1391
توی این شهر یک مهندس پیدا نمی شد که یک نفر با تحصیلات اینچنینی شهردار بشه ؟
نا شناس 28 تير 1391
لطفا اسم شمال نیوز را به ساری نیوز تغییر دهید و یا شهرداری نیوز
آیا این اولین باریست که شهرداری در استان عوض می شود و یا منافعی برای بعضیها هست که اینهمه این مساله کوچک را بزرگ جلوه می دهید بابا وزیر دولت 4 تا 4 تا عوض می شود کسی نمی گه کی اومد و کی رفت
شهردار که یه پست پیش پا افتاده ست لطفا این سایت رو اینقدر تضعیف نکنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.